BlackBerry
Blackberry
BlackBerry to renomowany lider w obszarze zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa, stawiający na innowacje i ochronę danych w erze cyfrowej. Firma ta nie tylko oferuje wyjątkowe narzędzia zabezpieczające przed różnorodnymi zagrożeniami środowisk IT, lecz także skupia się na ochronie infrastruktury Technologii Operacyjnych (OT) oraz Internetu Rzeczy (IoT).
To co wyróżnia BlackBerry, to ich zaangażowanie w zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w produktach, takich jak Cylance. Dzięki wykorzystaniu AI, BlackBerry Cylance stwarza wyjątkowe możliwości wykrywania i eliminowania zagrożeń, nawet tych najbardziej zaawansowanych. To zaawansowane podejście do bezpieczeństwa umożliwia ochronę zarówno w środowiskach OT, gdzie krytyczne systemy operacyjne działają, jak i w ekosystemach IoT, gdzie coraz bardziej złożone urządzenia komunikują się ze sobą.
Współczesne ataki cybernetyczne są coraz bardziej wymyślne, dlatego BlackBerry kontynuuje rozwijanie innowacyjnych narzędzi, które przewyższają standardowe oczekiwania. Ich zaawansowane technologie AI umożliwiają rozpoznawanie nowych wzorców zachowań cyberzagrożeń, co pozwala na szybką i skuteczną reakcję na ewoluujące ataki.
BlackBerry to nie tylko dostawca bezpieczeństwa, ale również jest to zaufany partner, który pozwala organizacjom skupić się na rozwoju i innowacjach.
Ich zaawansowane rozwiązania, w tym te oparte na AI, otwierają nowe możliwości w dziedzinie ochrony infrastruktury OT i urządzeń IoT, umożliwiając klientom osiągnięcie wyższego poziomu bezpieczeństwa w dynamicznym i nieustannie ewoluującym środowisku cyfrowym.
W Connect Distribution obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozwiązaniach BlackBerry IoT/ OT.
Portfolio BlackBerry:
Internet of Things (IoT) / Operational technology (OT)
Automatyka / Embedded Systems / Smart Cities
Cyberbezpieczeństwo
Malware / Ransomware / Wewnętrzne zagrożenia
Unified endpoint management
MDM / MAM / MCM / MTD / IAM / Digital Workspace
Critical Event Managment
Cyber ataki / Awarie IT / Przerwy w działaniu / Bezpieczeństwo
Rozwiązania BlackBerry w ofercie Connect Distribution według kategorii:
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO - Endpoint Security
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO - IoT / OT Security
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO - Zero Trust Network Access (ZTNA)
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO - Critical Event Management (CEM)
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO - BlackBerry AtHoc - Brochure - AtHoc Suite
- MONITOROWANIE I ZARZĄDZANIE -Unified endpoint management (UEM)
Wybór klientów na 2023 r. w kategorii platform ochrony punktów końcowych (EPP) firmy Gartner® Dzięki 98,9-procentowemu współczynnikowi wykrywalności zarówno dla urządzeń online, jak i offline oraz lepszemu średniemu współczynnikowi blokowania wynoszącemu 36,8% w porównaniu z konkurencją, zabezpieczenia punktów końcowych oparte na sztucznej inteligencji Cylance zapewniają skuteczność, wydajność i automatyzację potrzebne do zapewnienia doskonałego poziomu bezpieczeństwa bez obciążenia związanego z dużymi zasobami ludzkimi.
- Wykorzystuje średnio mniej niż 6 procent mocy obliczeniowej procesora dzięki lekkiemu agentowi na urządzeniu końcowym
- Nie wymaga połączenia z Internetem
- Chroni przed złośliwym oprogramowaniem, złośliwymi skryptami, zagrożeniami typu zero-day i bezplikowymi exploitami pamięci.
- Zatrzymuje o 36 procent więcej ataków na urządzenia offline
- Automatyczne zapobiega zagrożeniom zero-day i natychmiast zatrzymuje ataki
- Dokładne wykrywanie ruchów bocznych
- Skraca czasu badania incydentów bezpieczeństwa i odzyskiwania danych o 30 procent oraz zmniejsza zmęczenie alertami o 90 procent
- Obsługuje natywne dla chmury, hybrydowe i lokalne stosy oprogramowania
Wykrywa i blokuje złośliwe oprogramowanie, zanim zdąży ono wpłynąć na urządzenie. BlackBerry stosuje matematyczne podejście do identyfikacji złośliwego oprogramowania, wykorzystując techniki uczenia maszynowego (ML) zamiast reaktywnych sygnatur, systemów opartych na zaufaniu lub sandoboxingu. Takie podejście sprawia, że nowe złośliwe oprogramowanie, wirusy, boty i przyszłe warianty stają się bezużyteczne. Wykorzystuje minimalną ilość zasobów systemowych. Agent traktuje pliki lub procesy, które się wykonują priorytetowo, ponieważ zdarzenia te mogą być złośliwe. Pliki, które po prostu znajdują się na dysku (w pamięci masowej, ale nie są wykonywane) mają niższy priorytet, ponieważ chociaż mogą być złośliwe, nie stanowią bezpośredniego zagrożenia.
Rozwiązanie Endpoint detection and response (EDR) na urządzenia końcowe, które gromadzi i analizuje dane z urządzeń w celu identyfikowania i rozwiązywania zagrożeń, zanim wpłyną one na użytkowników i dane organizacji. Za pomocą konsoli zarządzania można przeszukiwać dane zebrane przez agenta Cylance® Optics w celu zbadania incydentów bezpieczeństwa i wykrycia wskaźników naruszenia bezpieczeństwa.
To oparta na subskrypcji, zarządzana 24x7 usługa Extended detection and response (XDR), która zapewnia klientom przydatne informacje, aby szybko zapobiegać zagrożeniom, jednocześnie minimalizując zmęczenie alertami bez konieczności angażowania dodatkowych zasobów. Usługa ta jest w pełni zintegrowana z Cylance® Protect, Cylance® Optics, Cylance® Persona, Cylance® Gateway i zewnętrznymi dostawcami, którzy zapewniają holistyczną telemetrię we wszystkich punktach końcowych, umożliwiając naszym wysoko wykwalifikowanym analitykom BlackBerry polowanie na zagrożenia w środowiskach klientów w celu znalezienia i powstrzymania zagrożeń, zapobiegania poważnym naruszeniom i umożliwienia organizacjom dojrzewania ich stanu bezpieczeństwa.
Rozwiązanie uzupełnia się z Zero Trust Network Access (ZTNA)
Rozwiązanie uzupełnia się z Unified endpoint management (UEM)
BlackBerry Cylance® Endpoint to kompleksowe rozwiązanie łączące ze sobą dwa produkty Cylance® Protect i Cylance® Optics. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) skutecznie zapobiega, wykrywa i reaguje na ataki przy mniejszej interwencji człowieka. Zapewnia wgląd w ataki oraz przyspiesza dochodzenie i reagowanie.
BlackBerry Cylance® Protect to platforma ochrony punktów końcowych (EPP) oparta na sztucznej inteligencji (AI), Dzięki zastosowaniu AI, nie wymaga ona połączeń internetowych, plików sygnatur, heurystyki ani sandboxingu. Przez co idealnie sprawdza się w sieciach przemysłowych (OT) zapewniając skuteczną ochronę bez konieczności stałego aktualizowania modelu AI, zapewniając kompleksową ochronę krytycznych systemów operacyjnych.
BlackBerry Cylance® Optics to działający w chmurze Endpoint Detection and Response (EDR). Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI), jest w stanie skutecznie eliminować zagrożenia z niskim czasem reakcji. Dzięki wsparciu AI, skutecznie zapobiega incydentom polegającym zero-day vulnerability. Co jest kluczowe w ochronie sieci przemysłowych (OT).
BlackBerry Cylance® Gateway to rozwiązanie Zero Trust Network Access (ZTNA), które pozwala mieć większą kontrolę nad dostępem do sieci przez pracowników zdalnych czy kontraktorów zewnętrznych. Idealnie wpasowuje się to w konieczność aktualizowania sterowników przemysłowych (OT), w odróżnienie do klasycznych VPN. Dzięki wsparciu sztucznej inteligencji (AI) tworzy modele zachowań pracowników i potrafi przerwać połączenie jeżeli osoba trzecia uzyska dostęp do urządzenia końcowego z którego łączy się pracownik.
Security Service Edge (SSE) - platforma konsoliduje usługi bezpieczeństwa, umożliwia szybką, bezpieczną łączność z publicznymi lub prywatnymi aplikacjami i danymi oraz sprawia, że praca z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu, jest przyjemna dla użytkowników.
- Wykrywa i powstrzymuje zagrożenia zero-day
- Zapobiega narażaniu danych i aplikacji na ryzyko
- Powstrzymuję użytkowników przed dostępem do potencjalnie szkodliwych witryn
- Segmentuje aplikacje i zapobiega ruchowi bocznemu dzięki Zero Trust Network Access (ZTNA)
- Ciągłe autoryzowanie i uwierzytelnianie dostępu do aplikacji
- Wykorzystanie zasad kontroli dostępu uwzględniających tożsamość i kontekst
- Zmniejszenie zależności od bram VPN, serwerów zdalnego dostępu, firewalli, równoważenia obciążenia lub rozwiązań ochrony przed atakami DDoS.
- Usprawnia wdrażanie aplikacji dzięki łączności jednym kliknięciem z najpopularniejszymi aplikacjami SaaS, w tym Microsoft 365® i Google Workspace™.
To natywne dla chmury, wspomagane sztuczną inteligencją (AI) rozwiązanie Zero Trust Network Access (ZTNA), które zapewnia użytkownikom dostęp do sieci i chroni sieć przed zagrożeniami. Zakłada się, że każdy użytkownik, punkt końcowy i sieć są potencjalnie wrogie, a żaden użytkownik nie może uzyskać dostępu do niczego, dopóki nie udowodni, kim jest, że jego dostęp jest autoryzowany, że nie działa złośliwie i że sieć lokalna, do której jest podłączony, nie jest zagrożona. Chroni urządzenia użytkowników z systemami iOS, Android, Windows 10, Windows 11 i macOS, umożliwiając blokowanie połączeń z miejscami docelowymi w Internecie, do których nie chcesz, aby urządzenia docierały, nawet gdy urządzenie nie jest podłączone do Twojej sieci.
Rozwiązanie uzupełnia się z Endpoint Security
Rozwiązanie uzupełnia się z Unified endpoint management (UEM)
Narzędzie IT, które umożliwia skuteczne zarządzanie kluczowymi zdarzeniami i sytuacjami kryzysowymi w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanej analizie danych i automatyzacji procesów, pomaga szybko identyfikować i reagować na incydenty, minimalizując negatywne skutki dla organizacji.
BlackBerry AtHoc - Brochure - AtHoc Suite
BlackBerry AtHoc to kompleksowa platforma zarządzania kryzysowym, zaprojektowana z myślą o szybkiej i skutecznej reakcji na nagłe zdarzenia oraz sytuacje awaryjne. Dzięki zaawansowanym funkcjom powiadamiania i komunikacji, AtHoc umożliwia natychmiastowe alertowanie pracowników poprzez różnorodne kanały, takie jak SMS, e-mail, aplikacje mobilne czy systemy alarmowe. Dodatkowo, platforma oferuje narzędzia do monitorowania sytuacji, lokalizacji pracowników oraz koordynacji działań zespołów w czasie rzeczywistym. Zintegrowane funkcje raportowania i analizy danych pozwalają na ciągłe doskonalenie strategii zarządzania kryzysowego i podnoszenie poziomu bezpieczeństwa w organizacji.
BlackBerry UEM (Unified endpoint management) – to platforma w której skład wchodzą systemy takie jak:
- MDM - Mobile Device Management
- MAM - Mobile management
- MCM- Mobile Content Management
- MTD - Mobile Thread Defence
- IAM - Identity & Access Management
- Digital Workspace
Zapewniająca nie tylko możliwość zarządzania urządzeniami końcowymi, ale dające też możliwość ochrony urządzeń, dzięki integracji z rozwiązaniami BlackBerry Cylance®: Protect, Optics, Gateway i Persona.
Rozwiązanie uzupełnia się z Zero Trust Network Access (ZTNA)
Rozwiązanie uzupełnia się z Endpoint Security