Kariera

KARIERA W CONNECT DISTRIBUTION

Kim jesteśmy?

Firma CONNECT DISTRIBUTION powstała ponad 25 lat temu jako jeden z pierwszych w Polsce dystrybutorów z wartością dodaną (VAD) i do dnia dzisiejszego staramy się być wierni tej misji.

Specjalizujemy się w rozwiązaniach IT z zakresu cyberbezpieczeństwa, monitorowania, pamięci masowych oraz narzędzi dla programistów.

Od początku istnienia wychodzimy z założenia, że naszą firmę tworzą LUDZIE, dlatego robimy, co w naszej mocy, aby tworzyć przyjazne miejsce pracy dla profesjonalistów.

Jeżeli uważasz, że wpisywałbyś/wpisywałabyś się w powyższe założenie – zapraszamy do aplikowania!

Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Kontakt z najnowszymi, innowacyjnymi technologiami
Atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie
Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy

AKTUALNE OFERTY PRACY

  1. Account Manager

    OPIS STANOWISKA:

    W związku z rozwojem sieci sprzedaży poszukujemy handlowców do obsługi sieci naszych partnerów handlowych oraz współpracy z klientami instytucjonalnymi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej w zakresie oferowanych technologii informatycznych.

    Jeśli sprzedaż jest Twoją pasją, lubisz kontakt z ludźmi, interesują cię najnowsze technologie IT i chciałbyś pracować w młodym i dynamicznym zespole, aby wspólnie realizować nietuzinkowe projekty – dołącz do nas!


    OBOWIĄZKI:

    • aktywna sprzedaż rozwiązań oraz usług IT
    • samodzielne budowanie i rozwijanie relacji z partnerami i klientami
    • przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji handlowych
    • współpraca z Partnerami przy prowadzonych projektach
    • realizacja założonych planów sprzedażowych


    OFERUJEMY:

    • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia uzależniony od wyników pracy
    • kontakt z najnowszymi, innowacyjnymi technologiami
    • przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
    • szkolenia z zakresu usług i produktów firmy w kraju i zagranicą
    • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B
    • pakiet opieki medycznej
    • elastyczne godziny pracy w biurze lub pracy zdalnej


    PROFIL PRACOWNIKA:

    • min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży oprogramowania lub rozwiązań IT dla firm
    • wykształcenie licencjackie lub wyższe
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym
    • empatia i umiejętność budowania relacji z klientami
    • uczciwość i wysoka kultura osobista
    • dyscyplina i silna motywacja do realizacji założonych celów


    Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie drogą elektroniczną na adres:
    praca@connectdistribution.pl
    umieszczając w tytule: Rekrutacja-Account Manager.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  2. Business Development Manager

    OPIS STANOWISKA:

    W związku z ciągłym poszerzaniem naszej oferty produktowej oraz rozbudową sieci partnerskiej poszukujemy dynamicznych i silnie zmotywowanych osób, które podejmą się poszukiwania nowych kanałów i metod sprzedaży do naszych aktualnych i nowo pozyskanych partnerów handlowych.

    Niezbędna będzie dobra znajomość kanału partnerskiego IT w Polsce, rozumienie zasad jego funkcjonowania oraz umiejętność dostosowywania palety oferowanych rozwiązań do priorytetów i specyfiki działania poszczególnych partnerów.


    OBOWIĄZKI:

    • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów i sprzedaż oferowanych rozwiązań i usług
    • Prowadzenie różnorodnych działań sprzedażowych, kontakt z klientami/partnerami, prowadzenie prezentacji handlowych
    • Rozumienie i stałe śledzenie trendów technologicznych oraz zdolność skutecznej oceny możliwości biznesowych
    • Identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów/partnerów
    • Budowanie długofalowej współpracy z partnerami
    • Realizacja założonych celów


    OFERUJEMY:

    • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B
    • Dostęp do szkoleń z zakresu oferowanych rozwiązań w kraju i za granicą
    • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w kameralnym zespole
    • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia uzależniony od wyników pracy
    • Pakiet opieki medycznej oraz dodatkowe ubezpieczenie
    • Elastyczne godziny pracy w biurze lub w modelu hybrydowym

    WYMAGANIA:

    • Wykształcenie wyższe (informatyczne lub ekonomiczne)
    • Co najmniej 3 letnie doświadczenia w rozwoju sprzedaży lub rozwoju produktów
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Doskonałe umiejętności prezentacyjne, zdolności interpersonalne oraz talent do budowania relacji z klientami/partnerami
    • Samodyscyplina i silna motywacja do realizacji założonych celów
    • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
    • Prawo jazdy kat. B


    Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie drogą elektroniczną na adres:
    praca@connectdistribution.pl
    umieszczając w tytule: Rekrutacja-BDM.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  3. Marketing Specialist

    OPIS STANOWISKA:

    Wyspecjalizowany dystrybutor rozwiązań IT poszukuje nowych osób do działu Marketingu. Jeżeli wyróżnia Cię pozytywne nastawienie oraz otwartość, lubisz dynamiczne oraz międzynarodowe środowisko pracy, a obszar marketingu cyfrowego i organizacji eventów nie jest Ci obcy – zapraszamy do aplikowania!


    OBOWIĄZKI:

    • realizacja kampanii marketingowych (samodzielnie i/lub we współpracy z agencjami marketingowymi)
    • rozwój i redakcja strony internetowej oraz profilu firmowego w SoMe (głównie LinkedIn oraz YouTube)
    • opracowywanie materiałów marketingowych – także graficznych
    • organizacja wydarzeń online i onsite, a także udział w targach i konferencjach branżowych
    • ścisła współpraca z działem handlowym oraz dostawcami zagranicznymi
    • obsługa merytoryczna i operacja mailingów


    OFERUJEMY:

    • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia uzależniony od wyników pracy
    • kontakt z najnowszymi, innowacyjnymi technologiami
    • przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
    • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B
    • pakiet opieki medycznej
    • elastyczne godziny pracy


    PROFIL PRACOWNIKA:

    • min. 1 rok doświadczenia w dziale marketingu
    • wiedza i doświadczenie w zakresie marketingu cyfrowego
    • praktyczna znajomość WordPress lub podobnego systemu CMS
    • podstawowa znajomość programów graficznych (np. Canva)
    • podstawowa umiejętność montażu video (obróbka nagrań ze spotkań online)
    • czynna znajomość języka angielskiego
    • wykształcenie licencjackie lub wyższe
    • empatia i umiejętność budowania relacji z klientami
    • uczciwość i wysoka kultura osobista
    • dyscyplina i silna motywacja do realizacji założonych celów


    Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie drogą elektroniczną na adres:
    praca@connectdistribution.pl
    umieszczając w tytule: Rekrutacja-Marketing Specialist.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  4. Presales Specialist

    OPIS STANOWISKA:

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które będą wsparciem technicznym dla naszego zespołu handlowego w zakresie systemów bezpieczeństwa IT, pamięci masowych, wirtualizacji i rozwiązań chmurowych.

    Jeśli interesujesz się nowymi technologiami, chcesz zdobywać nowe kompetencje, lubisz i potrafisz rozwiązywać problemy techniczne, a ponadto umiesz dzielić się swoją wiedzą z innymi - dołącz do nas!


    OBOWIĄZKI:

    • techniczne wsparcie dla zespołu handlowego
    • dobór rozwiązań i produktów optymalnych dla potrzeb klientów
    • współpraca z działami technicznymi dostawców w kraju i za granicą
    • prowadzenie prezentacji technicznych dla partnerów i klientów
    • wsparcie przy instalacji oprogramowania i konfiguracji sprzętu u klientów


    OFERUJEMY:

    • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • kontakt z najnowszymi, innowacyjnymi technologiami
    • szkolenia w kraju i zagranicą
    • przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
    • atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie
    • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
    • opiekę medyczną
    • pracę w eleganckim biurze na Mokotowie lub pracę zdalną


    PROFIL PRACOWNIKA:

    • min. 3 lata praktycznego doświadczenia w administracją systemami IT lub wsparciem technicznym dla klientów końcowych
    • wykształcenie techniczne licencjackie lub wyższe
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym
    • empatia i zdolności interpersonalne
    • uczciwość i wysoka kultura osobista
    • dyscyplina i silna motywacja do realizacji założonych celów


    Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie drogą elektroniczną na adres:
    praca@connectdistribution.pl
    umieszczając w tytule: Rekrutacja-IT Presales Specialist.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.