INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

OPSWAT - skuteczne rozwiązanie do walki z cyberatakami

OPSWAT security news2

Mimo wielu środków i wysiłków poświęconym polityce ograniczania ryzyka cyberataków, wiele polskich firm
i instytucji boryka się z cyberatakami. Według danych z raportów Cyfrowej Polski (ze stycznia br.)*, w 2018 roku odnotowano wiele przypadków faktycznego naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego tylko
w instytucjach państwowych.

Jednym z czołowych producentów oferujących rozwiązania, które mogą zapobiec cyberatakom, stanowiąc dodatkową warstwę zabezpieczeń jest OPSWAT, który:
 
  • opatentował technologię CDR, znaną również jako „sanityzacja danych”, która zakłada, że wszystkie pliki są potencjalnie złośliwe, więc dezynfekuje i odbudowuje każdy plik, zapewniając maksymalną użyteczność przy zachowaniu bezpiecznej zawartości
  • opracował pionierską metodę skanowania plików za pomocą wielu silników jednocześnie, gdyż metody wykrywania oparte na sygnaturach, heurystyce czy uczeniu maszynowym nie są idealne
    i mogą nie wykryć typowych cyberzagrożeń
  • sprawdza każdą wiadomość e-mail i załącznik, rekonstruuje podejrzane załączniki, usuwa hiperłącza, zachowując ciągły przepływ wiadomości e-mail (większość złośliwego oprogramowania jest dostarczana w postaci hiperłączy lub załączników w poczcie elektronicznej)
Ponadto:
  • Sieci krytyczne (bez dostępu do świata zewnętrznego, tzw. Air-gapped networks) stosowane w energetyce, organizacjach atomowo-jądrowych lub opartych na systemach SCADA, mogą być narażone na cyberataki przez niezabezpieczone lub niezweryfikowane urządzenia USB ze złośliwą zawartością. OPSWAT, dzięki swoim rozwiązaniom może skopiować wszystkie czyste pliki
    z przychodzącego urządzenia USB na dostarczone przez organizację urządzenie USB, aby zapobiec cyberatakom.
  • OPSWAT proaktywnie pomaga zapobiec naruszeniom zasad bezpieczeństwa danych przez wykrywanie i blokowanie danych wrażliwych w plikach oraz wiadomościach email.
  • Silnik podatności OPSWAT identyfikuje znane luki (CVE’s) w zabezpieczeniach aplikacji i zgłasza je według poziomu ważności, umożliwiając administratorom systemu identyfikację luk w plikach i danych wprowadzanych do bezpiecznej sieci oraz urządzeń końcowych.

O OPSWAT

Firma OPSWAT działa na rynku od 16 lat. Główna siedziba firmy znajduje się w Stanach Zjednoczonych w San Francisco, zaś jej oddziały zlokalizowane w 8 krajach na świecie wspierają ponad 1000 klientów, którzy korzystają z rozwiązań OPSWAT. Firma koncentruje się na zapobieganiu cyberzagożeniom, a nie tylko ich detekcji zakładając, że każdy plik czy urządzenie spoza organizacji jest dla niej potencjalnym zagrożeniem. Swoją strategię realizuje z pomocą kilku kluczowych patentów, setkom partnerów na całym świecie oraz dwóm platformom: MetaDefender i MetaAccess.

Więcej informacji o firmie OPSWAT znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.

* źródła:
https://cyfrowapolska.org/wp-content/uploads/2019/01/Raport_cyberbezpiecze%C5%84stwo_2019.pdf
https://niezalezna.pl/271411-jest-najnowszy-raport-dot-cyberbezpieczenstwa-w-polsce-eksperci-mowia-o-tysiacach-atakow

Zniżka na produkty Avira z okazji Black Friday i Cyber Monday!

Promo Tech News2                                                                                               

                                                  SPECJALNA PROMOCJA NA PRODUKTY
 
logo hq

35% rabatu na pakiet AVIRA 5*    40% rabatu na pakiet AVIRA 10** 
*Avira 5 (5 subskrypcji na 12 m-cy)   **AVIRA 10 (10 subskrypcji na 12 m-cy)

Promocja obejmuje zamówienia złożone w terminie 29.11 - 02.12.2019 r.
w firmie CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o.

Produkty objęte promocją:
Avira Antivirus Pro - Business Edition, Avira Antivirus for Endpoint, Avira Antivirus for Small Business, Avira Server Security, Avira Professional Security, Avira Antivirus Pro, Avira Internet Security Suite, Avira Antivirus Pro for Android, Avira Optimization Suite, Avira Phantom VPN Pro

Warunki promocji:

 

• czas trwania promocji: 29.11 - 02.12.2019
• promocja przeznaczona jest dla obecnych i nowych partnerów firmy CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o.
• rabaty promocyjne nie łączą się z rabatami obecnie obowiązującymi
• promocja dotyczy jedynie zakupu nowych subskrypcji
• promocja nie dotyczy przedłużeń
• promocja dotyczy produktów przeznaczonych dla Klientów komercyjnych 
• promocja nie dotyczy produktów przeznaczonych dla Klientów indywidualnych
• promocja nie dotyczy Klientów EDU i GOV

O Avira

Avira GmbH to niemiecka firma tworząca programy antywirusowe. Aktualnie oprogramowanie AVIRA jest najbardziej popularnym rozwiązaniem z zakresu bezpieczeństwa w regionie DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria). Powstała w 1988 i posiada siedzibę w Tettnang w Niemczech. Program jest dostępny w internecie w wersji darmowej dla użytkowników domowych oraz komercyjnej, płatnej dla firm i przedsiębiorstw. Obecnie produkty firmy Avira są dostępne w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim. Wszystkie wersje Aviry posiadają zaawansowaną analizę heurystyczną (AHeAD). Zastosowanie tej technologii pozwala na wykrywanie nowych, nieznanych wirusów i robaków.

Więcej informacji o firmie Avira znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.


Zniżka na produkty TechSmith z okazji Black Friday i Cyber Monday!

Promo Tech News

Promocja

25% rabatu na produkty TechSmith!


SPECJALNA OFERTA NA PRODUKTY
     

 Camtasia2

Snagit2


Promocja obejmuje zamówienia złożone w terminie 29.11 - 02.12.2019 r.
w firmie CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o.

Produkty TechSmith objęte promocją:
Camtasia Studio, Camtasia Studio & Snagit Bundle

Warunki promocji:


• czas trwania promocji: 29.11- 02.12.2019
• promocja przeznaczona jest dla Partnerów firmy CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o.
• rabaty promocyjne nie łączą się z rabatami obecnie obowiązującymi
• rabat udzielany jest od cen MSRP z aktualnego cennika
• promocja dotyczy jedynie zakupu nowych licencji
• promocja nie dotyczy zakupów upgarde’ów, maintenance’u, przedłużeń maintenance’u
• promocja dotyczy produktów przeznaczonych dla Klientów komercyjnych i indywidualnych
• promocja dotyczy produktów przeznaczonych dla Klientów EDU i GOV
• pojedyncze klucze licencyjne TS nie są automatycznie rejestrowane przez producenta

O TechSmith

TechSmith jest globalnym liderem w dostarczaniu rozwiązań do przechwytywania ekranów
i oprogramowania nagrywającego filmy, zarówno dla użytkowników prywatnych, jak i firmowych. Firma powstała w 1987 roku, jej założycielem jest Wiliam Hamilton, który pełni funkcje prezesa do dnia dzisiejszego.
Linia produktowa TechSmith składa się z produktów, służących zarówno obsłudze zrzutów ekranów, nagrywaniu ekranu, a także zarządzaniu zawartością czy edycją powstałych plików. Firma jest liderem w dziedzinie nagrywania od ponad 25 lat - czyli momentu w którym powstał Snagit, jeden z głównych produktów TechSmith.

Więcej informacji o firmie TechSmith znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.


vFilO - nowy produkt DataCore

DataCore banner

Firma DataCore, wieloletni lider w dziedzinie rozwiązań pamięci masowej zarządzanej programowo, wprowadził na rynek nowy produkt vFilO, który jest rozszerzeniem i uzupełnieniem dotychczasowej oferty firmy skupiającej się na zarządzaniu danymi o strukturze blokowej.

Nowy produkt DataCore vFilO łączy w sobie możliwości skalowalnych rozproszonych systemów plików oraz cechy właściwe dla obiektowych systemów pamięci masowej umożliwiając aplikacjom dostęp do tego samego zestawu danych za pośrednictwem różnych protokołów plikowych jak NFS, SMB i S3.

System zapewnia automatyczną migrację, równoważenie obciążeń, a także zabezpiecza dane między lokalnymi i chmurowymi warstwami pamięci masowej przy użyciu algorytmów uczenia maszynowego w celu optymalizacji kosztów, wydajności, pojemności, dostępności, zgodności, a także dla innych celów biznesowych.

Nieaktywne dane są w vFilO de-duplikowane, kompresowane i przenoszone na tańsze nośniki jak np. chmurę S3. Korporacyjnej klasy usługi DataCore są skalowalne w poziomie, a jednocześnie nie są w żaden sposób limitowane przez infrastrukturę sprzętową czy lokalizację centrum danych. Wśród standardowych możliwości vFilO znajdziemy m.in. mobilność danych w trakcie pracy aplikacji, samoobsługowe przywracanie skasowanych omyłkowo danych, migawki i klony oraz replikację danych na dowolnym poziomie ich szczegółowości.

„Wprowadzenie nowego produktu vFilO stawia DataCore w wyjątkowej pozycji, gdyż w ten sposób przychodzimy klientom z pomocą w transformacji z dominującego obecnie w branży modelu opartego na sprzęcie w architekturę przyszłości opartą na oprogramowaniu. Nazywamy to wizją DataCore ONE.”  - powiedział Gerardo Dada, CMO w DataCore Software. „vFilO to kamień milowy w tej transformacji, ponieważ umożliwia organizacjom modernizację istniejących systemów, dodawanie nowych
i nieustrukturyzowanych ilości danych oraz korzystanie z inteligentnych optymalizacji danych, dając możliwość wykorzystywania chmur hybrydowych bez konieczności przeprowadzania gruntowego przeglądu.” 

  Gerardo Dada 150x150


Koszt vFilO zależy od liczonej w terabajtach pojemności, z wyższą ceną za dane aktywne oraz niższą za nieaktywne archiwa.

Oprogramowanie będzie dostępne na rynku od 20 listopada 2019.

O DataCore

DataCore jest czołowym dostawcą oprogramowania do wirtualizacji pamięci masowych. Od 20 lat rozwija technologię, której zaufało przeszło 10 000 klientów na całym świecie. Firma DataCore jest pionierem technologii SDS (Software Defined Storage), która pozwala na wirtualizację, zarządzanie i konsolidację zasobów pamięci masowej niezależnie od ich producenta i architektury. Ich opatentowana technologia eliminuje wąskie gardła I/O, zapewniając radykalną poprawę wydajności oraz zapewnia wysoką dostępność w bardzo prosty i opłacalny sposób.

Więcej informacji o firmie DataCore znajdziesz tutaj.

Jeśli chcesz zobaczyć LIVE DEMO kliknij tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.


MindManager 2020 już dostępny!

1
25 września 2019 roku Mindjet zaprezentował najnowszą wersję wiodącego oprogramowania do mind mappingu – MindManager 2020. Nowa odsłona aplikacji zachwyca nowatorskimi narzędziami i funkcjami!

MindManager 2020 to rozwiązanie dla klientów indywidualnych oraz firm, które umożliwia wizualizację oraz kontrolę nad przebiegiem projektów, zadań oraz przepływem informacji. Najnowsza wersja aplikacji daje możliwość współpracy w czasie rzeczywistym, oferuje udoskonalone narzędzia do planowania procesów, zapewnia najlepsze narzędzia do projektowania map i wizualizacji oraz wyróżnia się jeszcze lepszą integracją z programem Excel.

„Rozproszone dane, podzielone zespoły oraz różnorodność używanych platform to nieunikniona codzienność pracowników w dzisiejszych czasach” - podkreśla Blair Young, Senior Director of Product w MindManager. „Taka złożoność ogranicza wydajność pracy. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy zaproponować najnowsze rozwiązania w aplikacji MindManager 2020, które ułatwiając użytkownikom dostęp do informacji, wspierają rozwój firm” - dodaje.


Lepiej skomunikowani użytkownicy i platformy

• Nowy Co-Editing* umożliwia wspólną pracę zespołów i biur zlokalizowanych w różnych strefach czasowych. Praca odbywa się w czasie rzeczywistym, wykorzystując bezpieczne sesje w chmurze.
• Nowy MindManager Go dla systemów iOS oraz Android umożliwia użytkownikom przeglądanie, śledzenie oraz filtrowanie map, wykorzystując tagi czy symbole.
• Nowy MindManager Snap to narzędzie do łatwego przechwytywania obrazów, linków oraz tekstu, bezpośrednio z wyświetlacza użytkownika, wyszukiwarki Chrome czy urządzeń przenośnych.


Udoskonalone narzędzia do wizualizacji oraz nowe integracje zapewniają pełną kontrolę danych

• Zbieranie danych oraz budowanie map i diagramów jest teraz bardziej intuicyjne dzięki ulepszonym narzędziom do mapowania oraz wizualizacji.
• Dzięki nowemu Excel Data Mapper, użytkownicy mogą szybko sortować oraz analizować dane, które zostały przeniesione z Excela. Podczas eksportowania map z MindManagera do Excela, struktura oraz organizacja arkusza mogą być łatwo dopasowywane do indywidualnych preferencji.


Ulepszone narzędzia do zarządzania zasobami ułatwiają planowanie projektów

Project Cost Tracking umożliwia użytkownikom umieszczanie oraz analizowanie kosztów w ramach tworzonych map. Z kolei SmartRules™ ostrzega w przypadku przekroczenia założonego budżetu.
• Twórcy ulepszyli narzędzie do wykresów Gantta, dzięki czemu stało się ono bardziej elastyczne i przydatne dla użytkowników indywidualnych. Z kolei użytkownicy MindManager Enterprise mają teraz wgląd nie tylko to kosztów ogólnych, ale także kosztów konkretnych zasobów.


O Mindjet

Mindjet to najbardziej znany i ceniony producent rozwiązań do zarządzania pracą, w oparciu o technologię mind mappingu. Innowacyjne rozwiązania firmy Mindjet wykorzystuje aż 83% firm    z listy Fortune 100. Skuteczność stworzonych rozwiązań opiera się na interaktywnych mapach, które umożliwiają zarządzanie pracą całych zespołów, przetwarzając pomysły w gotowe plany, a także umożliwiają pełną interakcję wszystkich członków zespołu. Technologia opracowana przez Mindjet pozwala na zbudowanie kompletnego środowiska pracy, obejmując przy tym takie procesy jak kontrola projektu, zarządzanie czasem, przechowywanie dokumentów oraz zaawansowane opcje planowania i budżetowania. Aplikacja umożliwia pracę w środowisku Windows, Mac, Web oraz dostęp z urządzeń mobilnych.


Zachęcamy do skorzystania z darmowej, 30-dniowej wersji próbnej oprogramowania MindManager 2020:
www.mindmanager.com/MyFreeTrial

Więcej informacji o firmie MINDJET znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.


*Funkcja Co-Editing jest dostępna jako dodatek do licencji Single z aktywnym wsparciem Upgrade Protection Plan (UPP) oraz dla klientów licencji Enterprise z aktywnym wsparciem Mindjet Software Assurance and Support (MSA).