INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Wdrożenia

Realizując swoją misję jako VAD (Value Added Distributor) oferujemy szeroki wachlarz usług, dzięki którym nasi Klienci mogą rozwijać swoje kompetencje techniczne i handlowe, a następnie skutecznie oferować i wdrażać dystrybuowane przez nas rozwiązania.

Nasi specjaliści posiadają szerokie kompetencje w zakresie innowacyjnych rozwiązań informatycznych oferowanych przez naszą firmę. Wieloletnie doświadczenie, liczne szkolenia i uzyskane certyfikaty stale podnoszą poziom świadczonych usług, zapewniając powodzenie przeprowadzanych wspólnie z naszymi Partnerami projektów.

Oferujemy Państwu profesjonalne usługi w zakresie realizacji projektów wdrożeniowych w zakresie rozwiązań:

pasek solarwinds

  • instalacja systemu na sprzęcie klienta
  • konfiguracja modułów Orion
  • skanowanie obszarów infrastruktury wskazanych przez klienta
  • rejestracja badanych urządzeń i aplikacji w systemie
  • konfiguracja alarmów i powiadomień
  • konfiguracja uprawnień i przestrzeni roboczej dla administratorów systemu
  • integracja z systemami klienta firm trzecich
  • dokumentacja powdrożeniowa

Czas wdrożenia oraz cena zależy od indywidualnych potrzeb klienta. Wszystkie szczegóły zostaną ustalone podczas rozmowy weryfikacyjnej i są dostosowane do infrastruktury.

belka sonicwall1

  • wdrożenie pojedynczego urządzenia klasy TZ lub NSA
  • instalacja urządzenia w infrastrukturze klienta
  • konfiguracja interfejsów i połączeń
  • konfiguracja stref bezpieczeństwa sieci
  • konfiguracja polityk bezpieczeństwa w strefach
  • konfiguracja alarmów i powiadomień
  • konfiguracja uprawnień dla zdalnego dostępu do segmentów sieci
  • konfiguracja tuneli VPN
  • integracja z urządzeniami klienta firm trzecich
  • dokumentacja powdrożeniowa

Czas wdrożenia oraz cena zależą od stopnia przygotowania infrastruktury przez klienta.

belka ipswitch whatup gold

  • instalacja oprogramowania na sprzęcie klienta
  • konfiguracja i kastomizacja środowiska
  • rejestracja badanych urządzeń i aplikacji w systemie
  • konfiguracja alarmów i powiadomień
  • dokumentacją powdrożeniowa

Czas wdrożenia oraz cena zależą od stopnia przygotowania infrastruktury przez klienta.