INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Outsourcing

Outsourcing usług IT to gwarancja ciągłości działania i bezpieczeństwa systemu IT firmy. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów CONNECT DISTRIBUTION oferuje pakiet profesjonalnych usług wsparcia i opieki nad systemami informatycznymi. Jakość i terminowość świadczonych usług pozwoli Państwu oszczędzić koszty związane z zatrudnieniem dodatkowego personelu oraz da pewność stałej pracy firmy.

Opieka nad systemem w trybie on-site w Warszawie 2 dni robocze w tygodniu, po 6 godzin na dzień lub zdalnie w godzinach 8:00-16:00 w dni robocze, 5 dni w tygodniu przy umowie na min. 6 miesięcy.

Oferujemy Państwu profesjonalne usługi outsourcingu w zakresie rozwiązań:

pasek solarwinds

  • monitorowanie poprawności działania systemu
  • weryfikacja fałszywych alarmów i powiadomień
  • konfiguracja raportów zgodnie z parametrami wskazanymi przez klienta
  • wsparcie administratorów systemu monitoringu
  • zapewnienie wsparcia dla aktualizacji systemu do najnowszych wersji
  • aktualizacja dokumentacji systemu

pasek dellsecurity

  • monitorowanie poprawności działania urządzenia
  • weryfikacja poprawności działania polityk bezpieczeństwa (pen testy)
  • weryfikacja fałszywych alarmów i powiadomień
  • konfiguracja raportów zgodnie z parametrami wskazanymi przez klienta
  • zapewnienie wsparcia dla aktualizacji firmware do najnowszych wersji
  • aktualizacja dokumentacji systemu

pasek dellsoftware

  • monitorowanie poprawności działania systemu kopii zapasowych
  • weryfikacja poprawności działania polityk kopii zapasowych (testy poprawności backupu i restore)
  • weryfikacja fałszywych alarmów i powiadomień
  • konfiguracja raportów zgodnie z parametrami wskazanymi przez klienta
  • zapewnienie wsparcia dla aktualizacji systemu do najnowszych wersji
  • aktualizacja dokumentacji systemu

pasek nimblestorage

  • monitorowanie poprawności działania macierzy dyskowej
  • weryfikacja poprawności działania
  • weryfikacja fałszywych alarmów i powiadomień
  • konfiguracja raportów zgodnie z parametrami wskazanymi przez klienta
  • zapewnienie wsparcia dla aktualizacji firmware do najnowszych wersji
  • aktualizacja dokumentacji systemu