INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Web Help Desk



SolarWinds® Web Help Desk®
to łatwe w użyciu i niedrogie, oparte o witryne Web, oprogramowanie help desk, które upraszcza zarządzanie zgłoszeniami i oszczędza czas oraz wysiłek techników i administratorów IT. Rozwiązanie posiada wbudowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, ich aktywacją oraz zmianami, bazę wiedzy, która umożliwia zautomatyzowanie rozwiązania najprostszych problemów co poprawi jakość obsługi klientów. Help Desk Web integruje się narzędziami SolarWinds do monitorowania sieci, monitorowania serwera i aplikacji oraz z narzędziami do zdalnego wsparcia dla szybszego rozwiązywania problemów IT.

5 powodów dla których warto korzystać z rozwiązania SolarWinds Web Help Desk

  •  Proste i niedrogie rozwiązanie typu IT Help Desk dla całego zespołu IT

SolarWinds Web Help Desk oferuje intuicyjny interfejs WWW do centralnego zarządzania zgłoszeniami oraz upraszcza i automatyzuje zadania wsparcia dla techników z działu IT

  • Centralne zarządzanie, usprawnienie i automatyzacja procesu zarządzania zgłoszeniami.

Web Help Desk jest łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania zgłoszniami, które automatyzuje wiele zadań wsparcia w celu uproszczenia tworzenia nowych zgłoszeń, dystrybucji, eskalacji i zarządzania.

  • Automatyczna konwersja wiadomości e-mail na zgłoszenie problemów.
  • Elastyczna automatyzacja oparta na regułach routingu dynamicznego zgłoszenia i eskalacji problemu
  • Zautomatyzowane tworzenie wspólnych i powtarzających się zgłoszeń serwisowych
  • Uproszczone zarządzanie incydentami i problemami
  • Pulpity czasu rzeczywistego, aby mieć stały wgląd w statys zgłoszenia

SolarWinds Web Help Desk oszczędza mnóstwo czasu i wysiłku administratorów IT i pracowników działu help desk poprzez automatyzację wielu czynności i procesów zarządzania zgłoszeniami od tworzenia, przetwarzania oraz eskalacji. Możesz łatwo skonfigurować wiele warstw i grup pracowników IT i zdefiniować poziomy wsparcia aby usprawnić proces eskalacji problemu.

  • Automatyczne wykrywanie zasobów IT i zarządzanie nimi

Help desk i oprogramowanie do zarządzania aktywami IT SolarWinds zapewnia wbudowane funkcje zarządzania aktywami na automatyczne wykrywanie sprzętu aktywami i kompleksowego zarządzania cyklem życia oprogramowania i aktywów.

  • Baza wiedzy Help Desk

Pobierz wbudowaną bazę wiedzy dla użytkownika końcowego samodzielnego wsparcia i centralnego repozytorium zarządzania wiedzą dla techników IT Web Help Desk.

  • Zarządzanie zmianami IT i proces zatwierdzania zmian

Uproszczenie zarządzania zmianami i zarządzania zmianami poprzez kontrolę workflow zatwierdzających automatycznie.

001 WHD 12-1 SIMPLIFY-HELP-DESK Base EN