INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Novell Service Desk

Novell Service Desk
Novell Service Desk

Oprogramowanie Novell Service Desk — teraz z certyfikatem PinkVERIFY w 10 procesach ITIL — pozwala usprawnić i zautomatyzować świadczone usługi informatyczne. W pakiecie ZENworks Suite znajduje się edycja Incident Management.


28 Zbuduj środowisko produktywne i reagujące. Zmień bierne na aktywne środowisko poprzez zapewnienia wysokiej jakości usług zarządzania w całej Twojej organizacji.  
   
29 Dopasuj swoje usługi IT do potrzeb biznesowych. Upewnij się, że usługi IT i procesy, wspierają strategicznego działania Twojej firmy i jej cele. 
   
30 Wykorzystaj Service Desk do tworzenia pozytywnych wyników dla Twojej firmy. Spraw, aby była bardziej wydajna, opłacalna i skuteczna. 
   
31 Service Desk zapewnia precyzyjną kontrolę nad kluczowymi parametrami logiki biznesowej dla procesów wsparcia. Działanie to przekłada się bezpośrednio na zwiększoną kompletność i przejrzystość infrastrukturalną firmy.