INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Zarządzanie systemami IT

19 pl

NetIQ pomaga podnosić poziom wydajności działania rozwiązań IT i ich dostępności poprzez integrację zarządzania usługami, aplikacjami i systemami. Ma to na celu dostarczenie całościowego wglądu w używane środowisko informatyczne oraz świadczone w nim usługi biznesowe.


20

NetIQ Aegis:
NetIQ Aegis® to platforma IT Process Automation (ITPA), która umożliwia definiowanie, automatyzowanie, mierzenie i usprawnianie rutynowych zadań i procesów IT.

Więcej informacji

   
21

NetIQ AppManager:
NetIQ AppManager® monitoruje działanie aplikacji i systemów. Zachowuje przy tym odpowiedni balans między kontrolą a automatyzacją, co pozwala uzyskać lepszy stosunek szybkości reakcji do uzyskiwanych korzyści oraz bardziej wszechstronne wsparcie ze strony technologii, niż u konkurencji. Dlatego lepiej identyfikuje istotne zdarzenia, by szybciej rozwiązywać problemy natury informatycznej.

Więcej informacji

   
22

NetIQ Cloud Manager:
NetIQ Cloud Manager całościowo obsługuje rozwiązania typu „infrastruktura jako usługa” (IaaS), tak dla odbiorców, jak i dla dostawców usług IT, przy czym skupia się na kompleksowym świadczeniu usług biznesowych. Oddaje w ręce dostawców usług IT, pracowników technicznych i osób odpowiedzialnych za biznes jedno narzędzie, które pozwala tworzyć, wykorzystywać i rozliczać zasoby przechowywane w chmurze oraz zarządzać nimi.

Więcej informacji

   
23

NetIQ Operations Centre:
NetIQ Operations Centre to rozwiązanie do zarządzania usługami biznesowymi (BSM). Zapewnia całościowy podgląd różnych zasobów wykorzystywanych w środowisku informatycznym. Zamienia dane o technologii IT w cenne informacje o działaniu najważniejszych dla firmy usług. Na podstawie tych informacji można następnie podejmować odpowiednie działania wspierające działalność firmy. 

Więcej informacji